Çevrimiçi Sohbetin Faydaları Nelerdir?



İşletmeler iyi müşteri hizmetleri olmadan hayatta kalamazlar. Şirketler her zaman desteklerini iyileştirmenin ve olumlu müşteri deneyimlerinin miktarını artırmanın yollarını aramalıdır. Bu yöntemlerden biri , müşteri sorularına gerçek zamanlı olarak yanıt vermenizi sağlayan internet tabanlı bir müşteri destek aracı olan çevrimiçi canlı sohbet yazılımıdır . Bu yazıda, çevrimiçi sohbetin ana avantajlarını ve onu nasıl kullanabileceğinizi keşfedeceğiz.

Vakit nakittir

Personelinizden ve dijital iş gücünüzden en iyi şekilde yararlanmak , iş başarısı için çok önemlidir. Bunu yapmanın en etkili yollarından biri verimli zaman yönetimi uygulamaktır. Çevrimiçi sohbet araçları, ekibinizin üretkenliğini büyük ölçüde artırma yeteneğine sahiptir.

Senin zaman

Telefon aramaları, çevrimiçi form istekleri ve e-posta gibi birçok geleneksel müşteri hizmeti kanalı faydalıdır ancak müşteri destek personelinizin her seferinde yalnızca bir müşteriyle ilgilenmesine izin verir. Çevrimiçi sohbet yazılımı, her müşteri talebini anahtar kelimeye göre filtreleyebilir ve aynı ekip üyesine benzer sorgular gönderebilir. Bu, personelinizin aynı anda birden fazla müşteri sorusunu ele almasına olanak tanır.

müşterinin zamanı

'Vakit nakittir' ifadesi sadece sizin zamanınızı değil, müşterinin zamanını da ifade eder. Veriler , Amerikan müşterilerinin neredeyse %50'sinin, zayıf müşteri hizmetleri ve yavaş yanıt süresi nedeniyle farklı bir şirkete geçeceğini gösteriyor.

Bu senaryoyu düşünün. Küçük işletmeniz için yakın zamanda bulut altyapısı satın almış bir müşterisiniz . Maalesef teknik sorunlar yaşıyorsunuz. Şirketin müşteri destek hattına başvurun. Bulut sunucu sorununuzu, yalnızca başka bir aracıya aktarılmak üzere açıklıyorsunuz . Açıklamayı tekrarlarsınız ve tekrar aktarılırsınız - ve başka bir açıklama istenir!


Bu, bir müşterinin yaşayabileceği en rahatsız edici şeylerden biridir. İstatistikler , yaklaşık 4 müşteriden 3'ünün destek personelinin gerekli bilgilere sahip olmasını beklediğini gösteriyor. Neyse ki, çevrimiçi sohbet araçları, personelin sorgu dökümlerine erişmesine ve müşteriyle ilgili ek bilgileri hızla almasına olanak tanır. Bu, müşterinin açıklamalarını tekrar etmesini önlemeye yardımcı olur ve temsilcinin daha önce hangi çözümlerin denendiğini görmesine olanak tanır. 


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski